DMJX
Når Gen Z-energi møder autentisk formidling
DMJX har som en af Danmarks mest anerkendte og populære uddannelsesinstitutioner længe haft fyldte ventelister og elevhold.
På trods af dette, har antallet af elevfrafald været forhøjet i en årrække, hvilket krævede en fokuseret og strategisk indsats.
Det årlige Åbent Hus-arrangement er én af nøglerne til, at de unge vælger den rette uddannelse, og derfor var en tydelig call to action til denne begivenhed vigtig.
Med en strategi om at øge kvaliteten af elevoptaget, blev hovedmålet at tiltrække den øverste kvartil af unge, kreative talenter i Danmark.
Med udgangspunkt i målgruppens medievaner, har vi udviklet et kreativt og autentisk formsprog, hvor vi mixer egenproducerede mobilklip og personlige polaroidfotos med autentiske udtalelser fra reelle elever.
Dette blev koblet med en strategisk segmentering af både målgruppen og DMJX’ mange uddannelser, hvilket sikrede maksimal relevans og gennemslagskraft.
- 3 kampagnefilm målrettet tre strategisk udviklede personaer
- 1 samlet kampagnefilm til landingpage og præsentationer
- Markant lavere CPC og flere visninger end DMJX’ tidligere kampagner


















































